Vokus

VOKUS-VOICE

Even bellen?

Een zakelijke voicemail, automatisch doorverbinden met een afdeling, een apart telefoonnummer voor flexibel werken: het zijn allemaal elementen voor zakelijke telecommunicatie! En wij leveren dit door middel van een VoIP oplossing. Dit staat voor Voice over Internet Protocol. Oftewel, je belt via het internet in plaats van de telefoonlijn. De gesprekskwaliteit is beter en je kan eenvoudig bellen vanaf elke locatie. Voor telecommunicatie gebruiken wij de software van Broadsoft, dit werkt met HIP of KPN ÉÉN.

Broadsoft centrale van Vokus

Telefooncentrale

Je houdt graag controle over de telecommunicatie binnen jouw organisatie. Dit noem je ook wel de callfow: de route die een inkomende oproep aflegt naar bijvoorbeeld de juiste afdeling. Of de herkenbare situatie dat je net druk bent met een klant en iemand niet te woord kan staan: no sweat! Binnen enkele seconden zet je het gesprek namelijk direct door naar een onderlinge collega of de receptie. Daarnaast is het zelfs mogelijk om het bellen te beperken tot alleen het team en niet naar, bijvoorbeeld, de beste vriend van een collega. De mogelijkheden zijn eindeloos.

VastMobiel

Digital nomad, Het Nieuwe Werken, hybride werken, you name it. Vandaag de dag werken we overal en nergens. Met VastMobiel maak jij als ondernemer van je mobiel een telefoon die op je bureau staat. En geen zorgen, je werk-privé balans blijft namelijk gewoon intact: je kiest zelf of je uitbelt met het bedrijfsnummer of dat je switcht naar je privé 06.

Toestellen

Wat toestellen en apparaten betreft is er altijd ruimte voor verbetering. Misschien wil je graag dat je gebruikers werken met een software telefoon, dit is een programma op je pc. Het is ook mogelijk dat je een normale telefoon met toetsen wenst of juist een handheld. Bij ons zijn alle combinaties mogelijk. Laten we samen in gesprek gaan over jouw wensen en onze inzichten.

Samenwerken met Vokus

Even bellen met de afdeling...

‘Oh, in dat geval verbind ik u even door met …’ Herkenbare zin? Met onze diverse oplossingen is het ook gewoon mogelijk om elke afdeling te voorzien van een eigen telefoonnummer. Inclusief eigen instellingen die passen bij de afdeling. Zo maak je het een stuk makkelijker voor je beller en scheelt wellicht wat frustratie.

Afwezig?

Je zit midden in een deadline of in een doorslaggevend gesprek met een klant. Op zo’n moment komt een inkomende oproep nét niet lekker uit. Een voicemail instellen is dan een geschikte oplossing, maar wist je dat je de inkomende oproep ook kan laten doorsturen via de mail? Of je luistert het terug via de app. Het behoort allemaal tot de mogelijkheden.

Check, check!

Met Vokus als provider wordt u netwerk gemonitord op snelheid en uptime. Dit is handig, want hierdoor weten wij hoe uw internet ervoor staat. Stel er ontstaat een eventuele downtime, dan schakelen wij snel bij. 

Telefoonnummers